2021-03-03 06:05Pressmeddelande

Jonas Anderson – Ny regionchef i väst!

Vi är mycket glada att välkomna Jonas Anderson som Regionchef för västra Sverige. Jonas är en välkänd profil i laddbranschen och kommer senast från CTEK E-Mobility (före detta Chargestorm) där han var försäljningschef. Innan CTEK E-Mobility var Jonas dessutom försäljningschef på Göteborg Energi.

”Jonas mångåriga kompetens inom laddning av bilar tillsammans med hans ledarskapsförmåga stärker upp vårt team i Göteborg på ett mycket positivt sätt. Vi vill verkligen hjälpa alla i Göteborg att bli fossilfria och nu har vi ett fantastiskt team på plats”, säger Niclas Sahlgren, vd på Eways.

”Jag har följt Eways de senaste åren och jag är imponerad av deras starka utveckling och med stor ödmjukhet ser jag fram emot att vara med i den fortsatta expansionsfas Eways står inför” säger Jonas Anderson, ny regionschef på Eways.

Jörgen Synning, som på ett föredömligt sätt, har axlat ledarskapet för både region Skåne och Väst kommer nu att fokusera på våra kunder i södra Sverige som är en region i mycket stark tillväxt.

Om Eways - El till alla bilar

Eways är en laddoperatör som gör det lätt för både företag och privatpersoner att välja elbil. Vi erbjuder enkel, snabb och säker laddning hemma, vid arbetsplatsen och publikt. Vi är en oberoende laddoperatör som hjälper våra kunder genom hela processen från idén om att kunna ladda bilar, hela vägen till driftsättning och övervakning av laddstationer samt slutligen nedmontering och återvinning. Eways innovativa molntjänster möjliggör övervakning, statistik, lastbalansering och betalningslösningar. Vi gör det lätt att ställa om från fossila bilar till elbilar. Vi finns i hela Sverige och våra kunder är privatpersoner, bostadsrättsföreningar, fastighetsägare, fastighetsförvaltare, företag, stad och kommun. Välkommen till ett miljösmart samhälle med Eways!

Niclas Sahlgren
Niclas Sahlgren