2022-03-31 07:00Nyheter

Välkomna alla bostadsrätter och samfälligheter!

Hej!

Varmt välkomna till Eways infokväll där vi kommer prata om Sveriges elbilsmarknad idag och hur ni som bostadsrätt- eller samfällighetsförening kan vara med och bidra till resan mot ett fossilfritt samhälle!

Infokvällen syftar till att utbilda och besvara vanliga frågeställningar som kan dyka upp inför en etablering av laddstationer. Hur bör föreningar gå tillväga och vilka möjligheter finns det för just din förening? Och hur ser elbilsmarknaden och behovet av laddplatser ut idag? Anmäl dig här!

Datum och tid: 3e maj 2022, kl 18.00 – 19.00

Plats: Eways butik i Täby Centrum, plan 1

Vi ser fram emot att träffa er!

Vi är en snabbväxande oberoende laddoperatör som hjälper samhället att ställa om till fossilfrihet genom att göra det enkelt att köra elbil. Niclas & Petra grundade företaget vid köksbordet i Stocksund 2015 efter många och långa diskussioner om det nya fossilfria samhället. Vi är i dag den ledande oberoende laddoperatören med över 15 000 smarta laddpunkter över hela landet. Vi är har kontor i Stockholm, Ängelholm, Lund, Göteborg, Karlstad, Falun, Umeå, Linköping, Jönköping, Kalmar, Trollhättan och Uppsala där vi arbetar med de lokala marknaderna. Vi är ingenjörer, entreprenörer, säljare, tekniker, ekonomer och servicepersoner med många olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser. Totalt ca 70 personer. Det som förenar oss alla är förändringsviljan och tron på en fossilfri framtid.

Oskar Henje
Kundansvarig Täby Centrum